هتل های مجلل آنتالیا
نوشته شده توسط : talary

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا  با اقامت در هتل مجیک سان آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

silaif2.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سواحل زیبای کنیالتی آنتالیا واقع شده است.فاصله این هتل تا شهر قدیمی آنتالیا ۱۰ کیلومتر و تا مراکز خرید و نمایشگاه ماهی ها و آبزیان دریایی نیز حدود ۳ کیلومتر می باشد.ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل نیز به مقصد فرودگاه برای مسافران تور آنتالیا مهیا است.

silaif1.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای اتاق هایی با امکاناتی همچون: پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ,اینترنت, سشوار ,صندوق امانات ,گاو صندوق و...می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.همچنین این هتل ۷ رستوران و 9 تریا دارد که در آنها غذاهای بین المللی و نوشیدنی سرو می شود.

silaif5.jpg

silaif6.jpg

امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا:

از امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا می توان به:رستوران، تریا،سالن کنفرانس، مرکز اداری،استخرهای روباز متفاوت،سرسره آبی،ورزش های آبی،بازی تنیس ،تیراندازی،سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم،حمام ترکی و سونا و همچنین اجرای تفریحات زنده برای مسافران تور آنتالیا اشاره کرد.

silaif3.jpg

silaif4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

AdoraGolf1.jpg

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا،از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه ساحلی بلک قرار گرفته است.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر و تا مرکز گلف ترکیه 1 کیلومتر می باشد.این هتل دارای تعداد زیادی زمین گلف و ارائه امکانات رفاهی - تفریحی، پارک آبی با سرسره های آبی، چندین استخر و ساحل اختصاصی می باشد و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می آورد.

AdoraGolf6.jpg

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا جمعا 500 اتاق دارد که همه آنها به جز ۳۸ تای آن دارای بالکن خصوصی می باشند. هدف همه پرسنل با تجربه این هتل ،این است که سفری خوب و خاطره انگیز را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم کنند، به همین دلیل تمام کارکنان آموزش دیده هتل در فضایی شیک و لوکس آماده خدمت به مسافران آنتالیا می باشند.

AdoraGolf4.jpg

AdoraGolf3.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

از جمله امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا می توان به: رستوران (ارائه انواع غذاهای متنوع و بین المللی)، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، موسیقی، اینترنت،  آبگرم، سالن بدنسازی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکوآش، ایروبیک، اتاق بازی، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاو صندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه و... اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

 AdoraGolf5.jpg

AdoraGolf2.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و شیک آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع و در ۶ طبقه ساخته شده است.این هتل به اماکن خرید و جاذبههای گردشگری دسترسی آسانی دارد و به دلیل دارا بودن بهترین خدمات تفریحی، رفاهی- ورزشی و همچنین وجود ساحل اختصاصی مورد استقبال مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا دارای 850 اتاق لوکس است که شامل اتاق هایی ویژه و نیز اتاقی برای معلولین و اتاق های خانوادگی شیک می باشد.این هتل همواره با کارکنان با تجربه و مجرب خود، آماده خدمت و پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

پذیرش 24 ساعته با اتاق های مدرن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران(با غذاهای متنوع بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا)، تنیس، سالن بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، موج سواری، بولینگ، اسکواش، زمین بازی و سرویس نگهداری برای کودکان میهمانان تور آنتالیا، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار،اتاق بازی های کامپیوتری،ماساژ،فروشگاه ، گاوصندوق، بار ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه و صرافی و ...از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل وو کرملین پالاس آنتالیا می باشند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: